I ei tid der campingturismen er i stor vekst har NDBR gått i gong med ulike tiltak som styrkjer reisemåla sitt arbeid med å takle denne utviklinga.
NDBR støttar opp om det landsdekkande initiativet "Campingvettreglane" der ei rekke aktørar har samla seg om felles prinsipp som skal bidra til at gjesten tek val som gir betre gjesteopplevingar, støtter opp om lokal verdiskaping og samtidig minimerer påverknaden på natur og miljø.
Reisemåla har til sommaren 2025 utvikla ein felles informasjonskampanje "The modern viking", der målet der ein med eit humoristisk blikk ønskjer å vise gjesten korleis ein skapar best mogleg opplevingar under eit campingopphald i Noreg. Kampanjen er utvikla av Anunatak, og er open for alle partnarar bak Campingvettreglane 2025 og reisemåla å nytte fritt.
Våren 2025 starta NDBR opp ei felles seminarrekke for campingnæringa med tema "bli synleg på nett" og "bli bookbar". Her samla ein campingbedrifter på tvers av landet får å få oppdatert kunnskap rundt felles tema, samt å hente inspirasjon og gode døme frå campingplassar som er leiande på denne utviklinga.
NDBR er med som partnar under den årlege campingkonferansen, som blir arrangert hjå Virke i Oslo den 3. september. Årets tema er "Fra pest og plage - til en fantastisk mulighet for kommunen og næringslivet". Les meir og meld deg på årets konferanse her.
Innspel til vårt arbeid? Ta gjerne kontakt!