I dag lanserte NDBR og Innovasjon Norge Reiseliv det nye KommunikasjonsLøftet – ein felles nasjonal retning for ansvarleg kommunikasjon i reiselivet.
KommunikasjonsLøftet har som ambisjon å samle og styrkje arbeidet med å fremje Noreg som eit reisemål på ein måte som er i tråd med berekraftsprinsipp og lokalsamfunna sine behov. Gjennom ni prinsipp gir løftet praktisk rettleiing for korleis reisemål og reiselivsaktørar kan promotere sine tilbod på ein måte som:
Dette initiativet byggjer vidare på mange år med målretta arbeid frå Visit Norway, reisemål og bedrifter i heile landet, for å maksimere reiselivet sine positive ringverknadar – og samtidig redusere dei negative. Med KommunikasjonsLøftet samlar ein no dette arbeidet i ei tydeleg, felles nasjonal verktøykasse og retning, både for nasjonale og internasjonale aktørar og samarbeidspartnarar i reiselivet.
KommunikasjonsLøftet er ikkje eit endepunkt – det er eit startskot for vidare samhandling og utvikling. Det handlar om å ta ansvar, vere bevisst, og løfte i lag for at reiselivet skal halde fram med å vera ein positiv drivar for gode bygder og byar over heile Noreg.
Er du ein del av reiselivsnæringa og ønskjer å bidra til ansvarleg kommunikasjon? Du kan lese meir om dei ni prinsippa og signere KommunikasjonsLøftet på vegne av di bedrift eller organisasjon her: Signer KommunikasjonsLøftet
Ved å signere viser du di støtte til ei felles retning for ansvarleg marknadsføring og kommunikasjon i reiselivet.